Menu

Motivace ke cvičení

Rozhodla jsem se, že napíši jen něco málo řádků to tom, jaká je moje motivace ke cvičení a co pro ni musím udělat.

Kalanetiku miluji, je to jediné cvičení, které mě opravdu chytilo. Ale i přes to bojuji s každodenním přemlouváním se, abych se do ní pustila a to nejlépe s železnou pravidelností. Tak nějak mi chybí ta pravá motivace ke cvičení. Bojuji s ní asi tak stejně jako s pitným režimem. Když jsem byla malá, babička pořídila půllitr jen pro mne, protože jí nebavilo mi ustavičně dolévat. A dnes? To takhle večer zjistím, že jsem si ráno dala kávu, dopoledne dala kávu, odpoledne dala kávu a to je vše. Udělám si tedy hrnek čaje a tím to hasne. Prostě žízní netrpím a v tom celodenním shonu mi ani nepřijde, že bych ji měla mít. Při tom ale moc dobře vím, jak je pravidelný pitný režim pro tělo důležitý a hlavně když má člověk výdej energie při cvičení navíc.

Moje první motivace ke cvičení byla tedy ta, že jsem si pořídila nový hrneček. Manžel se na něj sice podíval jako na naprostou zbytečnost, ale v obchodě byl pro mne láskou na první pohled a já mu prostě nemohla odolat. A abych si byla vždy jistá, že už se nebudu v pitném režimu šidit (resp. své tělo), nikdy ho nenechávám prázdný. Vždy po dopití jej znovu naplním. A jak mne mohl motivovat obyčejný hrneček? To je tak. Mám sice poměrně slabou vůli, ale když už přijde na věc, zatnu se a co si umanu, přes to vlak prostě nejede. Takže jsem si řekla, že když už jsem se dala na pitný režim, je logické, že musím začít i cvičit. Obojí dvojí má pro mne význam zdravého životného stylu a podle mého názoru k sobě neodmyslitelně patří. Tedy když nový hrneček, tak i nová chuť do cvičení Kalanetiky. Zatím mi vše vychází podle plánu a rozhodně na tom nehodlám nic měnit.

A jaká je vaše motivace ke cvičení? Najděte si nějakou a uvidíte, že se hned budete cítit lépe a cvičení půjde (skoro) samo.

 

Motivační hrneček

Můj nový motivační hrneček