Menu

Úvod k cvikům pro pánev

Pánev - úvodKdyž se díváte na tanečnice z Blízkého východu, hned poznáte, kde mají mnohá cvičení svůj původ: v břišním tanci. Od břišních tanečnic se můžeme naučit, že každý člověk, i ten, který má problémy se zády, může mít ohebnou, pružnou páteř a uvolněné pánevní svaly. Orientální tanečnice i tanečníci kroutí svými boky po staletí v nekonečných svůdných křivkách, aniž by si při tom způsobili nějaký defekt.

Všechny elegantní exotické tanečnice kontrolují každý pohyb a obrat s uvědomělým precizním půvabem. Vědí, co dělají a proč: i ten nejmenší pohyb má svůj důvod. Dosáhnout podobnou kontrolu nad touto částí těla je velkolepý pocit.

Abychom se naučili takovým pohybům, musíme se zcela soustředit na pánev. Zapojujeme svaly jenom v této oblasti. Pomalu a vědomě opište pánví pěkně kulatý kruh. Nesmíte vystrčit břicho a pak jednoduše tlačit hýždě do protisměru, neměli byste ani kývat boky ze strany na stranu. Vždycky si představte kruh, který máte se svým tělem opsat.

Po krátkém čase budete kroužit pánví v plynulých půvabných křivkách. Právě při těchto pohybech jsou muži i ženy účastni srdcem i duší víc než při kterýchkoli jiných. Tyto cviky se učí rychle a s nadšením.

Cviky pro pánev v této kapitole perfektně působí na hýždě, stehna, spodní partie zad a břišní svaly. Stehna se krouživými pohyby pánve zpevní a zůstávají pevná. Závěrečnými cviky si protáhnete i stehenní a břišní svaly. Pokud můžete, cvičte to před zrcadlem, i kdybyste museli klečet na posteli. Zkuste to. Pozorujte, jak se vaše tělo při cvičení pohybuje.

Když vás začnou bolet lýtka, znamená to, že potřebují protáhnout. Zmírnit bolest a protáhnout lýtkové svaly můžete jednoduše tak, že předpažíte a při pohybech zakulatíte ramena. Hlavu držte vysoko a buď vzpažte, nebo upažte. Jestli chcete, můžete si ruce položit na boky – podle toho, jak se budete cítit lépe.

Až perfektně zvládnete základní cviky pro pánev a budete je dělat lehce, můžete si ke cvičení dopřát i trochu romantické hudby a pohybovat se do taktu. Jde jen o to, abyste měli pánev a boky stále pod kontrolou. Budete překvapeni, s jakou silou můžete disponovat.

Až budete cvičit následující cviky pro pánev, všimněte si, že jemné pohyby jako tyto posilují také zádové svaly. Ale skutečnou odměnou budou pro vás vytvarované postranní linie stehen a posílené pánevní svaly, což zvýší vaše sexuální požitky. ;-)