Menu

Vnitřní strana stehen

Vnitřní strana stehenMožná jste si ještě nevšimli, zejména máte-li pěkné nohy, že se vám vnitřní strana stehen při běhu natřásá. Zpevnit stehenní svaly je stejně těžké, jako zpevnit předloktí. O tuto část stehen musíte více dbát, protože zpevníte-li si stehna z vnějších stran, zdají se vnitřní strany povolenější a tlustší, než byly předtím. A právě na to vám pomohou cviky na vnitřní stranu stehen.

Cviky v této kapitole jsou klidné a uvolněné – perfektní způsob zakončení cvičební lekce. Cviky na vnitřní stranu stehen můžete provádět kdekoliv, potřebujete si jen sednout na zem, roznožit a mezi chodidla postavit židli nebo nějaký stolek, to, co máte právě po ruce. Cviky na vnitřní stranu stehen v této kapitole jsou klidné a uvolněné – perfektní způsob zakončení cvičební lekce. Jenom si neberte zdobené židličky prababiček nebo podobné křehkosti! Věřte nebo nevěřte, hluboké kontrakce svalů na vnitřních stranách stehen dokázaly přelomit nožky mnohých židlí. :-) Vyberte si židli nebo stolek, který má nohy asi 30 až 90 cm od sebe. Vzdálenost nehraje velkou roli, ale tato je nejpříhodnější.

Cviky na vnitřní stranu stehen miluji ze všeho nejvíc! Je to pro mě neskutečné uvolnění, relax a navíc vím, že je poslední a že se ním zakončuje celý jednohodinový program. Díky němu se mi opravdu krásně vytvarovala vnitřní strana stehen a už se mi o sebe neotírají, takže přišel konec děr v mezinoží na kalhotech. :-D Opravdu, stehna mi krásně zhubla a navíc se zpevnila, takže už se nerosolí tak, jak ještě před dvěma lety a to je prostě úžasný pocit!

Samotnou by mne nikdy tento cvik nenapadl, takže jen díky Kalanetice se konečně nestydím v létě ukázat své nohy v plavkách a nebo si vzít legíny či obtáhnuté kalhoty. A od té doby, co si kamarádky i sestry všimly, že mám daleko menší obvod stehen, každé tyto cviky na vnitřní stranu stehen doporučuji jako hotový zázrak.

Vnitřní strana stehen – cviky

Chcete, aby byla krásná i vaše vnitřní strana stehen? Tak si sedněte rozkročmo čelem k židli, přitiskněte chodidla z vnější strany k nohám židle, prsty tlačte dovnitř. Rukama se lehce opřete vedle těla nebo o kousek vpředu.

Uvolněte trup, hlavu a ramena nechte mírně klesnout dopředu, abyste vyloučili stažení bederních svalů. Přitahujte vzájemně končetiny a chodidly tlačte do nohou židle, jako byste je chtěli stlačit k sobě. Napínejte svaly na vnitřní straně stehen a pomalu počítejte do 100.

Držte nohy napnuté, nestřídejte tlak s ochabováním.

Tlačení chodidel do nohou židle

Zpočátku pravděpodobně ucítíte napětí především v lýtkách a pod koleny. Je to tím, že stehenní svaly jsou zlenivělé.

Ještě nikdy nemusely pracovat tak tvrdě, proto práci ponechávejte raději jiným svalům. Brzy však pocítí napětí i vnitřní strana stehen.